دسته‌بندی
دسته‌بندی

دیوار نویسی

یکی از ابزار های تبلیغاتی موثر در برهه‌ی حساس دهه ۵۰ و پیروزی انقلاب ، دیوار نویسی بود.
آنقدر این روش موثری است و نیازی به هزینه‌های آنچنانی و … ندارد که ما در اغتشاشات سال های اخیر توسط اغتشاشگران هم این اتفاق رقم خورد.

تجربه و پیشنهاد من این است که از این ابزار تبلیغاتی ، محلی و موثر غافل نشویم.

این ایده را می‌پسندید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *